Verzenden & retourneren
Levering Choice of Green
Bezorgkosten
Indien je niet thuis bent
Indien je niet thuis bent als je bestelling wordt afgeleverd, wordt het pakket:
- Bij je buren afgeleverd. Je vindt hiervoor een afleverbewijs in je brievenbus.
- Retour genomen en op een later tijdstip opnieuw aangeboden. Ook hiervoor ontvangt je een bericht in je brievenbus. In dit bericht staat ook informatie over hoe je (tot 22:00 uur) het afleveradres kan wijzigen voor de 2e afleverpoging.
- Als de bezorgservice het pakket na 2 afleverpogingen niet bij je heeft kunnen bezorgen, dien je het pakket bij het postkantoor af te halen. Je ontvangt hier melding van in je brievenbus. Neem dit bericht als afhaalbewijs mee naar het postkantoor.
Levertijden
Wij leveren je bestelling binnen 3-5 werkdagen als je besteld voor 17:00. Mocht dit anders zijn dan word dit gecommuniceerd met jouw of dit staat vermeld bij het artikel.
Wie levert mijn bestelling
Onze bestellingen worden bij je geleverd door PostNL. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, zorgen wij dat onze producten zo snel mogelijk bij de kweker(s) vandaan komen. Zodra bij ons de vrachtwagen vertrekt ontvang je een verzend bevestiging, met daarin een track en trace code. Met deze code kunt je jouw bestelling volgen.
Levering op een ander adres
Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen om de bestelling naar een ander adres binnen Nederland te versturen.
Je aankoop retourneren
Om je optimaal van onze hoge kwaliteitsproducten te laten genieten, leveren wij onze producten direct van de kweker. Wij raden je aan om de ontvangen producten zo snel mogelijk na ontvangst te verzorgen.
Niet tevreden over een van onze producten?
Blijkt dat het product niet naar volledige tevredenheid is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Herroepingsrecht
Nadat je het laatste artikel van jouw bestelling hebt ontvangen, heb je een zichttermijn van 14 dagen waarbinnen je de bestelling mag retourneren. Wij ontvangen deze artikelen graag in ongebruikte staat en in originele verpakking. Om hiervan gebruik te maken, kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen retour hebben ontvangen, of tot je aan kunt tonen dat de goederen zijn teruggezonden. De directe kosten van het terugzenden van de goederen zijn voor eigen rekening.
Je kunt de klantenservice bereiken op [email protected]